Brak produktów
Działamy na terenie całego kraju
Masz pytanie?   E-mail: biuro@raf-eko.cieszyn.pl     tel.: 505 086 648   od poniedziałku do piątku 8.00 - 18.00
Brak produktów
Nasza oferta:
przelewy 24 ceneo Raf-eko Zawada Rafal - Profesjonalny Sprzedawca Oferteo.pl

jesteś tutaj: Regulamin ob. do 25.12.2014

Regulamin zakupów w sklepie internetowym http://www.raf-eko.pl/ 

Postanowienia ogólne
 
1. Sklep internetowy raf-eko.pl, działający pod adresem http://www.raf-eko.pl/ umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu i prowadzony jest przez firmę Raf-Eko z siedzibą w Cieszynie przy ul. Zakątek 9, 43-400 Cieszyn, NIP 548-129-30-98, REGON 241022489.
2. Adres do korespondencji: Raf - Eko, ul. Zakątek 9, 43-400 Cieszyn. Tel.: +48 505 086 648 ; fax +48 33 4704711, e-mail: biuro@raf-eko.cieszyn.pl.
3. Sprzedający zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu raf-eko.cieszyn.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
4. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://www.raf-eko.pl/
5. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
7. Dostęp do niniejszego regulaminu Klienci Sklepu mogą uzyskać w dowolnym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie internetowej sklepu. Regulamin jest gotowy do pobrania i sporządzenia jego wydruku. 
 
 
Definicje
1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o pojęciach: 
Klient – należy przez to rozumieć pełnoletnią osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która dokonuje Zamówienia w sklepie internetowym.
Sprzedający – należy przez to rozumieć stronę dokonującą sprzedaży produktów należących do oferty sklepu, w tym przypadku właściciela sklepu, firmę Raf-Eko. 
Sklep internetowy – oznacza to serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.raf-eko.pl/, za pośrednictwem którego Klient ma możliwość złożyć Zamówienie. 
Regulamin – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego raf-eko.pl.
Towar – produkty prezentowane w Sklepie internetowym. 
Zamówienie – oznacza to oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru. 
Umowa sprzedaży – oznacza to zawartą za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Taka umowa zawierana jest pomiędzy firmą Raf-Eko a Klientem.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
 
Składanie zamówienia
1. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówień dostępnego na stronie sklepu raf-eko.pl, podanie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail, który jest potrzebny do potwierdzenia złożonego zamówienia.
2. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, są niekompletne lub nieprawidłowe nie będą przyjmowane do realizacji.
3. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego zamówienie – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz ilości czy rodzaju wybranych towarów. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
5. Po złożeniu zamówienia wyświetlone zostanie podsumowanie zawierające informacje dotyczące podmiotu zamówienia, ceny produktów oraz koszt dostawy, wybranej metody płatności i wybranego sposobu dostawy. 
6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz potwierdzenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam”.
7. Wysłane przez Klienta Zamówienie stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży z właścicielem Sklepu internetowego, firmą Raf-Eko. 
8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
9. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
11. W ramach sklepu raf-eko.pl istnieje możliwość rejestracji. 
12. Rejestracja następuje poprzez poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na jednej ze stron Sklepu. 
13. Zarejestrowani użytkownicy po zalogowaniu na konto zyskują możliwość wglądu w historię swoich zamówień, mogą na bieżąco śledzić zmiany statusu złożonego zamówienia czy modyfikować adres dostawy. 
14. Rejestracja nie jest warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego. 
15. Niezarejestrowani użytkownicy składają zamówienie w sklepie raf-eko.pl, wypełniając formularz zamówienia. 
16. W razie wystąpienia potrzeby anulowania bądź modyfikacji zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.
17. Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już wysłane.
18. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej raf-eko.pl można składać 24 godziny na dobę przez cały rok (za wyjątkiem przerw technicznych i konserwacyjnych). Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 13:00, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
19. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie i proszony o decyzję w sprawie sposobu realizacji pozostałej części złożonego zamówienia. Klient może zdecydować się na realizację zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamianę produktu brakującego na inny, bądź anulowanie całego zamówienia i zwrot pieniędzy (o ile produkt został już opłacony w formie przedpłaty). 
20. Firma Raf-Eko wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy wybrać ten dokument sprzedaży podczas składania zamówienia oraz poprawnie wypełnić dane firmy wraz z numerem NIP.
21. Jeżeli dokument zakupu nie został dołączony do otrzymanej przesyłki, to zostanie on dosłany automatycznie pocztą tradycyjną
 
Ceny produktów i promocje
1. Ceny produktów w sklepie internetowym raf-eko.pl podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
3. Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do swojej oferty oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego bądź wprowadzania w nich zmian.
5. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówienia do Sprzedawcy.
 
Formy dostawy i płatności
1. Zamówione towary wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży są dostarczane do klienta za pośrednictwem firm kurierskich Schenker, Rhenus, DPD, DHL bądź Poczty Polskiej. 
2. Koszt przesyłki zależy od wagi zamówionych towarów oraz wagi opakowania i materiałów chroniących przesyłkę.
3. Po dodaniu towarów do koszyka podawana jest automatycznie cena przesyłki.
4. Koszt dostarczenia zamówionego towaru szacowany jest na podstawie cennika:  .
kurier (Schenker, Rhenus, DPD, DHL) - bez rozbicia na wagę: 15 zł przedpłata, 25 zł pobranie – zawsze dla klienta indywidualnego; klient typu hurtownia budowlana czy firma wykonawcza wg odrębnej oferty. Poczta Polska - bez rozbicia na wagę 15 zł przedpłata, 25 zł pobranie – zawsze dla klienta indywidualnego.
5. Dostępne formy płatności za towar zamówiony w sklepie raf-eko.pl to: przelew bankowy, płatność przy odbiorze przesyłki, gotówka przy odbiorze osobistym w biurze, płatność elektroniczna (Przelew24).
6. Przesyłka dostarczana jest na adres dostawy wskazany w formularzu zamówień (adres może być inny niż miejsce zamieszkania osoby składającej zamówienie).
7. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki i czas dostawy.
8. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych (w okresie 1 styczeń - 31 sierpień) lub 1 do 5 dni roboczych (w okresie 1 wrzesień – 31 grudzień) od daty złożenia zamówienia (w przypadku przesyłek wysyłanych za pobraniem i odbieranych osobiście) lub od daty zarejestrowania wpłaty (w przypadku gdy wybraną formą płatności była przedpłata), o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Raf-Eko a Kupującym.
9. Towar można odebrać osobiście bez ponoszenia kosztów wysyłki po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu terminu w firmie Raf-Eko w Cieszynie przy ul. Stawowej 71. 
10. W przypadku zamówienia płatnego przelewem jego realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku odbiorcy. 
11. Na dokonanie przedpłaty Klient ma czternaście dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
12. W przypadku zamówienia, w którym została wybrana forma płatności elektronicznych Przelew24, przesyłki wysyłane są po zarejestrowaniu takiej wpłaty.
13. W przypadku zamówienia za pobraniem realizacja zamówienia rozpoczyna się bezpośrednio po wpłynięciu formularza zamówienia do bazy zamówień sklepu internetowego.
14. W przypadku, gdy zamówienie złożone zostało w dniu wolnym od pracy, jego realizacja rozpoczyna się w najbliższym dniu roboczym.
15. Zapłata za zamówiony towar może zostać uiszczona w formie przedpłaty poprzez dokonanie przelewu na konto. 
16. Dane potrzebne do przelewu to:
Raf-eko Zawada Rafał
ul.Zakątek 9 
43-400 Cieszyn  
bank Bank Spółdzielczy o/Cieszyn 52811300072001004465180001.
17. W tytule przelewu prosimy podać: numer zamówienia oraz imię nazwisko.  
18. Przed podpisaniem odbioru przesyłki u kuriera lub listonosza prosimy o dokładne przyjrzenie się opakowaniu i sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli na opakowaniu widoczne są jakiekolwiek uszkodzenia, radzimy nie odbierać przesyłki i w obecności listonosza lub kuriera sporządzić Protokół Szkody, który pozwoli szybko i sprawnie przeprowadzić proces reklamacji. Prosimy także o kontakt ze Sprzedającym.
 
Zwrot towaru
1. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Oświadczenie należy wysłać na adres firmy lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.
2. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
3. Bezpośrednimi kosztami przesyłki zwrotnej obciążany jest Klient.
4. Prosimy, aby zwracany towar nie nosił oznak użytkowania, został odesłany wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny tzn. zawierający elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. 
5. W celu skrócenia czasu obsługi do zwracanego towaru prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę.
6. Klientów, którzy chcą zwrócić towar zamówiony w sklepie internetowym raf-eko.pl prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: biuro@raf-eko.cieszyn.pl  lub telefoniczny: 505 086 648 .
7. Sklep nie wymienia produktów, przyjmuje tylko zwroty.
8. Sprzedający w ciągu pięciu dni dokonuje zwrotu pieniędzy wraz z należnymi odsetkami.
9. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: Raf-Eko, ul. Zakątek 9, 43-400 Cieszyn.
 
Reklamacja towaru
1. Podstawą reklamacji są przede wszystkim wady fizyczne (wady fabryczne), wybrakowanie towaru lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. 
2. Różnice w wyglądzie towarów zamówionych i otrzymanych, wynikające z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta (np. kolor) nie stanowią podstawy do składania reklamacji. 
3. W przypadku ewentualnych reklamacji należy wpierw skontaktować się z Raf-Eko: tel. 505 086 648 ; fax +48 33 4704711; e-mail: biuro@raf-eko.cieszyn.pl, a następnie dostarczyć uszkodzony produkt osobiście lub wysyłkowo na adres biura firmy. 
4. Do reklamowanego towaru prosimy załączyć opis przyczyny reklamacji oraz oczekiwań dotyczących sposobu realizacji zobowiązań – to znacznie przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji.
5. W celu przyspieszenia procesu rozpatrywania reklamacji prosimy załączyć paragon fiskalny lub fakturę oraz (jedynie w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu) Protokół Szkód sporządzony podczas odbioru towaru i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 
6. Początkowo koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient, jednak kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracane są przelewem na konto wskazane przez Klienta. 
7. Jeżeli powodem reklamacji jest uszkodzenie, towar jest naprawiany lub wymieniany na inny, pełnowartościowy. Jeżeli takie rozwiązanie jest niemożliwe, przykładowo z powodu wyczerpania zapasów produktu, firma zwróci Klientowi równowartość produktu lub zaproponuje mu inny dostępny w magazynie sklepu. 
8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki sprawi, że sklep zaniecha ponownego wysyłania produktu (ponowne wysłanie towaru może nastąpić na prośbę Klienta). 
9. Zwrot należności za pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). 
 
10. W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedający odpowiada przez dwa lata od daty zakupu zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa.
11. W przypadku, gdy zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu dziesięciu dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym.
 
 
 
Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błąd popełniony przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
2. W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na raf-eko.pl należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
3. Sklep internetowy raf-eko.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło Klienta.
4. Zawarcie umowy i realizacja zamówień następuje po złożeniu zamówienia przez Klienta (w przypadku wybrania przesyłki za pobraniem) lub dokonaniu przedpłaty.
5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności któregoś z zapisów regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
6. Wszystkie zdjęcia, teksty, elementy graficzne oraz pliki znajdujące się na stronie sklepu raf-eko.pl, są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystywane bez zgody właściciela.
7. Sklep raf-eko.pl wykorzystuje cookies, czyli niewielkie informacje tekstowe wysyłane do komputera użytkownika i identyfikujące go w celu uproszczenia danej operacji. Ciasteczka nie są szkodliwe dla komputera i nie gromadzą żadnych danych. Służą wyłącznie do zidentyfikowania osoby odwiedzającej nasz sklep i dostosowania witryny w taki sposób, by jej użytkowanie było dopasowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Szczegółowy opis zasady działania plików cookies znaleźć można w Polityce prywatności dostępnej na stronach Sklepu. 
8. Wszystkie gromadzone przez nas dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie do realizacji zamówień, a jeśli użytkownik wyraził taką zgodę do informowania o aktualnych promocjach na stronie internetowej raf-eko.pl. 
9. Raf-Eko zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. u. nr 133 poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Klient, podając swoje dane osobowe Sprzedającemu, wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klientowi w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, aktualizacji oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
10. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane z wyprzedzeniem przynajmniej 7 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
11. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
12. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.